Jumat, 06 Mei 2016

Short Eur Usd - forex trading platforms demo

Short Eur Usd ~ forex trading platforms demo


Am început s?pt?mâna de tranzac?ionare cu o pozi?ie long Eur/Usd cu target în zona lui 1.08 unde dup? cum pute?i s? vede?i în graficul de mai jos aveam nivelul de retragere Gann 4/8.
Decizia noastr? a fost de bun augur, pre?ul ne-a oferit un top la 1.0789, când pre?ul se g?sea nu doar pe nivelul de rezisten?? de 50% a box-ului nostru de 30 de minute ci ?i pe nivelul de rezisten?? timp de 50%. A fost momentul când dup? testarea unghiului 1x1 era evident c? pre?ul se va îndrepta spre nivelul de suport 2x1.
Analiza Gann pe perechea Eur/Ysd
Dup? cum pute?i vedea în imaginea de mai sus imediat dup? ce pre?ul a marcat nivelul de rezisten?? pre?/timp de 50% a accelerat mi?carea descendent? pân? pe unghiul 3x1 aflat în confluen?? cu nivelul de suport 1/8 . 
În postarea noastr? de ieri spuneam c? pozi?ia noastr? long este una pe termen foarte scurt ?i c? ne preg?tim pentru deschiderea unei pozi?ii short. Am închis pozi?ia long la 1.0782 dup? ce pre?ul a testat unghiul 1x1 descendent ?i am decis deschiderea unei pozi?ii short cu un target in zona lui 1.06630.

Înscrieri la cursul de analiz? tehnic? GannMasterForex pe gannmasterforex.blogspot.com

More info for Short Eur Usd ~ forex trading platforms demo:

0 komentar to “Short Eur Usd - forex trading platforms demo”

Posting Komentar

 

About Forex Robot Copyright © 2016 -- Powered by Blogger